Dinsdag 30 juni eindigt de school om 11u55. In de namiddag is de school gesloten voor leerlingen! Vanaf dan kan iedereen genieten van een welverdiende vakantie!
Tijdens deze hete dagen probeert de school zoveel mogelijk verkoeling te geven aan de kinderen. Buiten dat de kinderen worden aangemoedigd om meer te drinken, zich in te smeren en een hoofddeksel op te zetten, zorgt de school dat kinderen deze week verkoeling kunnen opzoeken onder de watersproeiers in de Pastorijtuin. Deze namiddag gingen enkele klassen de sproeiers al eens uittesten, dit leverde veel vrolijke gezichtjes op!
Dit schooljaar hebben heel wat zesdejaars zich weer vrijwillig opgegeven als verkeersbrigadier. Ze zorgden steeds voor een veilige overgang voor de andere leerlingen. Schepen Liesbeth Fransen bedankte vandaag in naam van de gemeente Pelt alle verkeersbrigadiers met een gratis zwembeurt in Lago Dommelslag. Ook vanuit de school: een dikke dankjewel aan alle verkeersbrigadiers!
Het schoolfeest was een groot succes! Op ons eigen festival Lindepop toonden de leerlingen en leerkrachten hun interpretatie van bekende Belgische festivals zoals Pukkelpop, Tomorrowland en Reggae Geel. De kinderen van de lagere school gaven elk het beste van zichzelf. Het was een gezellige, mooie namiddag! Bedankt aan alle leerlingen en toeschouwers en een speciale dank aan de ouderraad voor de organisatie!